Защо е полезно:
Време е да започнете да мислите и действате като категориен мениджър. Нашата услуга ще Ви даде необходимите знания и подход, за да реализирате ефективна категорийна стратегия за Вашия продукт. Ние помагаме в етапа на навлизане на продукта на пазара, в неговата „зряла“ фаза или в периода на намаляване на резултатите.
Очаквани резултати:
- Оценка на Вашия продукт в рамките на категорията
- Изработка на стратегия за навлизане на пазара
- Изработка на стратегия за ръст на оборотите и печалбите
- Изработка на стратегия за задържане на пазарните позиции
- Подготовка на отговорните мениджъри и отдели
Какво включва услугата:
- Анализ на ефективността на съществуващата система за формиране на търговските предложения, крайните цени и позиционирането в асортимента към аптеката/аптечната мрежа
- Определяне на портрета на основните купувачи за всяка категория
- Проучване на потребителското търсене
- Определяне на основното търсене
- Определяне на конкурентната среда за всеки продукт и дефиниране на стратегия за преодоляване на конкурентните слабости
- Разработване на стандарти за мърчандайзинг на конкретния продукт
- Разработване на ценово позициониране на продукта
- Принципи на отчитане на ефективността на маркетинговите инвестиции
- Характеристики на популяризирането на фарма продукти. Основни различия в инструментариума и законодателните нюанси на промоцията. Характеристики на бюджетиране при популяризиране на фарма продукти, полезни формули
- Основни правила за управление на жизнения цикъл на фарма продукти