Участниците ще придобият нови умения в следните направления:
Продажбената комуникация
- Ориентираната към клиента визита;
- Сигурност в поведението (личните качества на добрия предствител);
- Двете нива на комуникацията – емоционалното и рационалното;
- Невербалната комуникация;
- Вербалната комуникация;
Планиране и подготовка на посещението.
Управление на търговската зона
- Таргетиране и управление на търговската фуния;
- Развитие на взаимоотношенията с клиентите;
- Оценка на потенциала на клиентите;
- Поставяне на цели;
- Седмичното планиране (седмичните маршрути/посещения в аптеките);
- Техники за работа по телефона
Определяне на потребностите на клиентите
- Смисъл и цел на техниките за задаване на въпроси;
- Видове въпроси;
- Активното слушане;
- Обобщение и проверка – каталог на потребностите;
- Изработване на стратегия за задаване на въпроси.
Разработване на стратегически план за работа с различните клиенти
- Ключовите фактори на успехав аптечните продажби;
- Управление на отношенията с клиентите;
- Идентифициране на възможностите за продажба;
- Промоции;
- Мърчандайзинг.
Персонализирано предлагане (аргументация)
- Характеристики, предимства, ползи;
- Аргументи и аргументационна техника;
- Аргументите в продажбения разговор;
- Видове аргументиране: ценово, стратегическо, тактическо, рационално и т.н. ;
- “Персонализиране” на аргументите в потребностите на клиента.
Затваряне на продажбата
- Възражения и псевдовъзражения;
- Справяне с възражения и псевдовъзражения;
- Сигнали за закупуване;
- Осигуряване на съгласие и обвързаност;
- Оплаквания и рекламации.
Оценка на визитата
- Сравнете резултатите с целите;
- Клиентът видя ли възможността за измерима полза за него, разбра ли я?
- Какво още трябва да постигнете;
- Баланс на разговора – кой колко говори.
За кого е подходящo това обучение:
Програмата е предназначена за търговски директори, мениджъри продажби, и основно за търговски представители, които са пряко ангажирани с контакти и обслужване на клиенти, с цел създаване на солидна база от компетности в областта на продажбите и с усъвършенстване на продажбените им умения.
За вашите конференции и циклични срещи. Специални програми разработени според Вашите нужди.