Защо е полезно:
Търговските екипи са един от най-ценните, но и скъпи активи на една фарма компания. От тяхната ефективна работа зависи успеха или неуспеха на Вашите продукти. Ние Ви предлагаме модел за разпределяне на времето и фокуса на търговските екипи, както и модел за клиентско обслужване под формата на разписан процес за комуникация и работа с клиентите. Всичко това ще гарантира успеха на Вашата компания.
Очаквани резултати:
- Модел за разпределяне на времето и фокуса на търговските Ви екипи
- Стандарти за търговско и клиентско поведение
- Чек листа за проверка на работата на търговските представители
Какво включва услугата:
- Работна среща с екипа за извеждане на основните идеи и насоки за изграждане на стандартите с цел постигане на Вътрешен BUY IN
- Първоначална подготовка, организиране екипите и разработка на макро-план на проекта
- Проучване и анализ на бизнес процесите, практиките и политиката по отношение на оргаизацията и продажбите
- Одит на настоящото състояние:
- Наблюдение на място в търговските обекти
- Какво мислят клиентите – таен клиент и/или интервюиране на клиенти
- Интервюиране на колегите, които работят с клиенти и техните ръководители
- Дефиниране на области за промяна, спрямо пазарните цели на клиента
- Подкрепа при индетифициране на вътрешните “шапмпиони” (неформални лидери) на вашата компания
- Извеждане на поведенията и Станадартите отвътре навън
- Предложение за търговски стандарти на поведение
- Предложение за мотивационна схема и модел
- Разписване на Книга за търговско поведение
- Създаване на Чек листа за контрол (Таен Клиент и Регионален Мениджър)
- Консултиране на процеса по вграждане на стандартите във вътрешните системи на организацията – въвеждане и обучение, система за оценка на представянето, системи за възнаграждение, системи за отчитане и др.
- Обучение на консултантите по обслужване на клиенти в стандарти за работа - 1 ден обучение за групи до 18 участника
- Обучение на вътрешни специалисти за провеждане на бъдещи обучения по стандартите за обслужване на клиенти – 1 ден
- Оценка на ефекта чрез одит на обслужването на клиенти
"Стандартите за работа с клиенти " могат да бъдат приложение към длъжностната характеристика и са отличен начин да се постигне поведение и комуникация от търговките служители, отговарящи на фирмената политика.