Защо е полезно:
Мърчандайзинг процесът ще ви помогне да използвате елементите на търговския обект, за да постигате по-високи продажби. Как да използвате витрината, дизайна, осветлението, оформлението, обзавеждането или оборудването на аптеката. Как да позиционирате стоките, дисплеите, табелите, рекламните пана и ценовите етикети.
Очаквани резултати:
- Дефиниран процес за мърчандайзинг
- Алгоритми за различните обекти и площи
- Измерители за оценка на представянето
- Повишаване на ангажираността и компетентността на екипа ви
Какво включва услугата:
- Анализ на сегашното ниво на мърчандайзинг
- Стратегическо позициониране на продукта или категорията
- Витрината и нейната роля
- Движение на клиента в обекта, топли и студени зони
- Тактически план за промяна на движението на клиента спрямо целите ви
- Дефиниране на позиционирането на всяка една категория и начина на нейното излагане в аптеката
- Определяне на подходите и инструментите за постигане на целите
- 5 -те „П“ на мърчандайзинга и тяхното място в аптеката