Ефективен аптечен мърчандайзинг

Диагностика и създаване на модел за излагане на продуктите на аптечния регал.

Защо е полезно:

Мърчандайзинг процесът ще ви помогне да използвате елементите на търговския обект, за да постигате по-високи продажби. Как да използвате витрината, дизайна, осветлението, оформлението, обзавеждането или оборудването на аптеката. Как да позиционирате стоките, дисплеите, табелите, рекламните пана и ценовите етикети.


Очаквани резултати:

  • Дефиниран процес за мърчандайзинг
  • Алгоритми за различните обекти и площи
  • Измерители за оценка на представянето
  • Повишаване на ангажираността и компетентността на екипа ви


Какво включва услугата:

  • Анализ на сегашното ниво на мърчандайзинг
  • Стратегическо позициониране на продукта или категорията
  • Витрината и нейната роля
  • Движение на клиента в обекта, топли и студени зони
  • Тактически план за промяна на движението на клиента спрямо целите ви
  • Дефиниране на позиционирането на всяка една категория и начина на нейното излагане в аптеката
  • Определяне на подходите и инструментите за постигане на целите
  •  5 -те „П“ на мърчандайзинга и тяхното място в аптеката

Продължителност:

4 раб. дни