Защо е полезно:
Клиентската лоялност означава последователен и целенасочен избор на определена аптека пред останалите конкуренти. Причината е в положителното клиентско преживяване. Ако успеете да постигнете това, вие сте спечелили най-важаната битка - тази за клиента.
Очаквани резултати:
Добрата програма за лоялност:
- Увеличава оборота и печалбата
- Задържа съществуващи клиенти
- Привлича нови клиенти
- Популяризира марката
- Разширява пазарния дял
Какво включва услугата:
- Създаване на модел за програма за лоялност, който най-точно отговаря за вашата компания
- Избор на тип програма за лоялност
- Проектиране на моделите за събиране и използване
- Дефиниране и прилагане на начини на присъединяване
- Имплементиране на програмата вътре в компанията и към клиента
- Създаване модел за анализ на ефективността от програмата
- Дефиниране и изграждане на моделите за финансов анализ на данните от програмата за лоялност
- Проектиране на модел за финансова ефективност на програмата