Програма за лоялност

Разработване и внедряване на система за лоялност

Защо е полезно:

Клиентската лоялност означава последователен и целенасочен избор на определена аптека пред останалите конкуренти. Причината е в положителното клиентско преживяване. Ако успеете да постигнете това, вие сте спечелили най-важаната битка - тази за клиента.


Очаквани резултати:

Добрата програма за лоялност:

  • Увеличава оборота и печалбата
  • Задържа съществуващи клиенти
  • Привлича нови клиенти
  • Популяризира марката
  • Разширява пазарния дял

 

Какво включва услугата:

  • Създаване на модел за програма за лоялност, който най-точно отговаря за вашата компания
  • Избор на тип програма за лоялност
  • Проектиране на моделите за събиране и  използване
  • Дефиниране и прилагане на начини на присъединяване
  • Имплементиране на програмата вътре в компанията и към клиента
  • Създаване модел за анализ на ефективността от програмата
  • Дефиниране и изграждане на моделите за финансов анализ на данните от програмата за лоялност
  • Проектиране на модел за финансова ефективност на програмата

Продължителност:

2 работни дни