Да разберем нашите клиенти
- Какви промени настъпиха при предлагането на продукти и услуги?
- Какво правят сега успешните търговци и защо успяват? Примери за успешни практики от реалния бизнес
- Основни групи клиенти и какво очаква всяка една от тях?
Концепцията „Фарма Грижа“
- Как да разбираме по-добре нашите клиенти/пациенти?
- Как да приложим програми и схеми за повишаване на лоялността?
- Как да използваме концепцията „Фарма Грижа“ за повишаване на продажбите и печалбата?
- Какви примери за добри практики съществуват?
- Стандарти за професионална комуникация с клиентите
- Техники за комуникация, задаване на въпроси, обобщаване, справяне с възражения, посрещане на оплаквания
- Емпатия към клиента – разбиране и отношение, съпричастност и предлагане на решение
- Получаване и даване на обратна връзка
- Проактивност в комуникацията, продажбите и разрешаване на проблемите
- Комуникация според типа на клиента – практически адаптивни подходи за работа с различни типове клиенти – агресивен, емоционален, прекалено говорещ и др. (Практически сценарии и модели на поведение)
- Справяне с възражения на клиентите – техники за посрещане и преодоляване на възраженията
- Справяне с оплаквания
- Създаване на стандарти и модели за поведение (Доразвиване на съществуващи стандарти, методика за продължаваща работа по казуси)
Нов търговски подход
- Значението на успешна работа в социалните мрежи и привличане на клиенти
- Начини за използване на социалните медии като инструмент за маркетинг и бизнес развитие
- Кои са най-стойностните ни клиенти и как да печелим повече от тях?
- Управление на стойностните клиенти - CLTV
За кого е подходящo това обучение:
За собственици, управители на аптеки, търговци и фармацевти - професионалисти, които желаят да усъвършенстват своите продажбени умения.
Всяка търговска фирма има постоянна потребност от добри търговци. Ефективният търговски екип вече е нещо повече от добре обучени продавачи, познаващи пазара и владеещи основните техники за работа с клиентите - за успешните компании той се е превърнал в отличаващо конкурентно предимство.