Клиентско обслужване

Разработване и внедряване на стандарти за клиентско обслужване

Защо е полезно:

"Стандартите за работа с клиенти" за изключително важни за всяка аптека/аптечна мрежа, която иска да бъде стабилна в дългосрочен план. Нивото на обслужване е основен фактор, който ще ви отличи от конкурентите.

 

Очаквани резултати:

  • Въведени и приети стандарти за поведение „Фарма грижа“
  • Унифициран подход към клиента във всичките ви обекти
  • Лесен начин за въвеждане на нови служители

 

Какво включва услугата:

  • Създаване и прилагане на  "Стандарти за работа с клиенти"
  • Прилагане на конкретни планове за обслужване на клиенти според политиката на компанията.
  • Преодоляване на субективния фактор при търговския персонал, повишаване нивото на обслужване, привличане и превръщане на клиентите в лоялни.
  • Ключови елементи на "Стандарти за работа с клиенти ":
  • Подготовка и компетентност за обслужване на клиенти
  • Познаване и определяне на типовете клиенти
  • Методи за осъществяване и изграждане на успешни контакти
  • Способности за идентификация на нуждите на клиента
  • Модели на установяване на отношения и опорни точки за изграждането им
  • Техники на убеждение и влияние за успешни комуникации
  • Методи за създаване на удовлетвореност от покупката
  • Техники за преодоляване и справяне с възраженията
  • Приемане и обслужване на рекламации
  • Завършеност и комплексност на обслужването
  • "Стандартите за работа с клиенти " са ефективен метод за постигане на комуникация от страна на търговския служител, който отговаря на фирмената политика. Могат да се приложат към длъжностната характеристика.

Продължителност:

Зависи от броя аптеки и големината на търговските екипи