Защо е полезно:
"Стандартите за работа с клиенти" за изключително важни за всяка аптека/аптечна мрежа, която иска да бъде стабилна в дългосрочен план. Нивото на обслужване е основен фактор, който ще ви отличи от конкурентите.
Очаквани резултати:
- Въведени и приети стандарти за поведение „Фарма грижа“
- Унифициран подход към клиента във всичките ви обекти
- Лесен начин за въвеждане на нови служители
Какво включва услугата:
- Създаване и прилагане на "Стандарти за работа с клиенти"
- Прилагане на конкретни планове за обслужване на клиенти според политиката на компанията.
- Преодоляване на субективния фактор при търговския персонал, повишаване нивото на обслужване, привличане и превръщане на клиентите в лоялни.
- Ключови елементи на "Стандарти за работа с клиенти ":
- Подготовка и компетентност за обслужване на клиенти
- Познаване и определяне на типовете клиенти
- Методи за осъществяване и изграждане на успешни контакти
- Способности за идентификация на нуждите на клиента
- Модели на установяване на отношения и опорни точки за изграждането им
- Техники на убеждение и влияние за успешни комуникации
- Методи за създаване на удовлетвореност от покупката
- Техники за преодоляване и справяне с възраженията
- Приемане и обслужване на рекламации
- Завършеност и комплексност на обслужването
- "Стандартите за работа с клиенти " са ефективен метод за постигане на комуникация от страна на търговския служител, който отговаря на фирмената политика. Могат да се приложат към длъжностната характеристика.